989122686882+

Connection Error
The Meeting Room could not connect to the Adobe Connect Server. Please re-launch the Meeting Room, or refresh your browser to restore the connection.

http://localhost:8510/api/xml?action=acts-host-register&acts-host-name=****&external-name=****.bulutroom.ir

=========================

تماس با بولوت روم 09308604809

http://localhost:8510/api/xml?action=acts-host-list
🥰🥰for test
http://localhost:8510/api/xml?action=acts-host-register&acts-host-name=185.141.106.1&external-name=lms.bulutroom.ir

 

افزودن ACTS به Adobe Connect بعد از نصب بدون نصب مجدد ادوبی

 

البته اگر شما به این مقاله در وب سایت تک تیک رسیده اید ، حتما می‌دانید که ACTS چیست و به چه منظور استفاده می شود. اما برای اینکه مطمئن شویم درباره چه چیزی صحبت می کنیم بد نیست که مروری داشته باشیم بر این موضوع که اصلا چرا بعضی به ACTS در ادوبی کانکت نیاز دارند و بعضی دیگر خیر؟

همه چیز بستگی به تجربه کاربری دارد که می خواهیم برای شرکت کنندگان در میتینگ فراهم کنیم. حروف اختصاری ACTS سرنام عبارت Adobe Connect Transmuxing Server هستند. این سرویس اتصال کاربران Adobe Connect Meeting را از طریق ویژگی HTML5 مرورگر ها ممکن می سازد. بنابراین در حالت عادی ، شما برای استفاده از اپلیکیشن Adobe Connect بر روی PC هیچ نیازی به راه اندازی ACTS ندارید.

نکته بعدی که جا دارد به آن اشاره کنم ، این است که نصب کننده ACTS در همان نصب کننده Adobe Connect Server که با نام Adobe Connect Server Full Installer شناخته می شود ، وجود دارد.

مشکل از جایی شروع می شود که شما ادوبی کانکت را بدون ACTS نصب کرده باشید و هم اکنون زمان طولانی از آن گذشته است. حالا ، تصمیم می گیرید که امکان اتصال از طریق HTML5 را در اختیار کاربران قرار دهید و در نتیجه باید ACTS را در کلاستر نصب کنید. خب البته تا اینجا هم ، همه چیز آرام و عادی به نظر می رسد. اما داستان دیگری نیز در قالب “زمان” در جریان بوده است.

این داستان دیگر چیزی نیست ، جز Patch ها و Dot Release هایی که گاه و بیگاه توسط مهندسان شرکت ادوبی کانکت به صورت به روزرسانی هایی خارج از Full Installer منتشر می کند. حال زمانی که شما بعد از گذشت مدتی که احتمالا در طی آن Patch ها و Dot Release های جدید را نصب کرده اید ، قصد دارید که ACTS  را به زیرساخت خود اضافه کنید ، نصب کننده آن در ابتدا به دنبال نسخه Adobe Connect ای می گردد که با آن Bundle  شده است. (نسخه بسته نصبی) غافل از آن که هرچه به دنبال آن می گردد ، آن را نمی یابد. چون ادوبی کانکت فعلی شما ، چهره متفاوتی با آن چه که این ACTS از آن سراغ داشت ، را دارد. بنابراین احتمالا با خطای Backend ای مانند این مواجه می شوید :

java.sql.SQLException: [Macromedia][SQLServer JDBC Driver][SQLServer]Database ‘breeze’ already exists. Choose a different database name. (Where ‘breeze’ is the name of your database).

به خاطر داشته باشید که این خطا کمی خجالتی است. بنابراین ممکن است جلوی چشم شما ظاهر نشود و شما در حین نصب ACTS با پیغام های خطای گنگ و نا مفهموم مواجه شوید. بهترین کار این است که در فایل Install.log به دنبال این خطای خجالتی بگردید.

حال که متوجه شدیم مشکل چیست ، رویکرد های متفاوتی برای فائق آمدن بر آن وجود دارد. برای مثال : اگر مثل من از آن ادمین های بسیار با احتیاط هستید که حوصله دردسر و اضافه کاری ندارند ، احتمالا قبل از هر بار آپدیت نقطه دار ، یک Snapshot تهیه کرده اید. پس به راحتی ، سرور Adobe Connect را به زمان Full Installer برگردانید و در همان زمان ACTS را نصب و مجددا آپدیت ها و Patch های نقطه دار را اعمال کنید. که البته این روش فقط زمانی کار می کند که خبری از Database Correlation ها نباشید و در واقع شما با ماجراجویی ، مادر دیتابیس را به عزایش ننشانده باشید.

در این صورت اگر زورتان به رییس و مافوق و مدیرعامل و ارباب رجوع می رسد ، راه حل دیگر این است که فعال کردن HTML5 را باز هم به تاخیر بندازید ، تا زمانی که Full Installer بعدی ادوبی کانکت منتشر شود و در آن زمان ، با یک تیر دو نشان بزنید. هم کل Cluster را آپگرید کنید و هم ACTS را نصب کنید.

اگر در هیچ کدام از دو دسته بندی بالا جای نمی گیرید ، بنابراین چاره ای جز دنبال کردن مراحل زیر نیست :

  1. ابتدا فایل acts.zip را از فولدر merge_module در فول اینستالر ادوبی کانکت Extract کنید.
  2. در داخل محتوای Extract شده به این مسیر مراجعه \fileset\dist\build\x64\Release to \11.0.0\ACTS و هست و نیست آن را در C:\breeze\11.0.0\ACTS کپی کنید.
  3. خط فرمان یا PowerShell را باز کنید و مسیر جاری را به فولدر ACTS تغییر دهید. (در این مثال ،درایو C و اینا)
  4. برای نصب ACTS از این دستور استفاده کنید : ConnectMaster.exe -i
  5. با دستور sc start acts سرویس مربوطه را اجرا کنید.
  6. اکنون با ورورد به این آدرس در مرورگر : http://localhost:8510/api/xml?action=acts-host-register&acts-host-name=adobead-11d5a97&external-name=localhost

سرویس ACTS  در API رجیستر می شود.

توجه خیلی مهم : اگر به هر دلیل این مقاله برای شما کار نکرد ، دلیل بر اشتباه بودن این مقاله نیست. این روش ها در آزمایشگاه بولوت روم توسط مدیر سایت یعنی البرز تست شده اند و همچنین ما کاری نکردیم جز ترجمه و برداشتی آزاد از داکیومنت رسمی خود شرکت ادوبی کانکت 

error: خواهشا کپی نکنید