راهنمای کاربر Adobe Connect را مهاجرت، نصب و پیکربندی کنید

  1. نصب کنید یا به Adobe Connect ارتقا دهید
  2. برای مهاجرت، نصب و پیکربندی آماده شوید

سرور Adobe Connect خود را برای پشتیبان گیری از سرور و داده های کاربر تنظیم و پیکربندی کنید.

درباره پشتیبان گیری از داده ها

سه نوع داده وجود دارد که باید در فواصل زمانی معین از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید: محتوا (هر فایل ذخیره شده در کتابخانه ها)، تنظیمات پیکربندی و داده های پایگاه داده.

اگر از دستگاه‌های ذخیره‌سازی مشترک استفاده نمی‌کنید، تمام محتوای کتابخانه‌ها در پوشه [root_install_dir] \content (به‌طور پیش‌فرض C:\Connect\content) ذخیره می‌شود. تنظیمات پیکربندی در فایل custom.ini در پوشه نصب ریشه (به طور پیش فرض C:\Connect) ذخیره می شود.

یک نسخه پشتیبان از پایگاه داده یک نسخه تکراری از داده ها در پایگاه داده ایجاد می کند. برنامه‌ریزی منظم پشتیبان‌گیری از پایگاه داده می‌تواند به شما امکان دهد بسیاری از خرابی‌ها، از جمله خرابی رسانه، خطاهای کاربر و از دست دادن دائمی سرور را بازیابی کنید. روزانه از پایگاه داده پشتیبان تهیه کنید.

همچنین می‌توانید از پشتیبان‌گیری برای کپی کردن پایگاه داده از یک سرور به سرور دیگر استفاده کنید. می توانید در یک مرحله با بازگردانی پایگاه داده، کل پایگاه داده را از یک نسخه پشتیبان دوباره ایجاد کنید. فرآیند بازیابی پایگاه داده موجود را بازنویسی می کند یا در صورت عدم وجود پایگاه داده ایجاد می کند. پایگاه داده بازیابی شده با وضعیت پایگاه داده در زمان انجام پشتیبان گیری منهای هرگونه تراکنش غیرمتعهد مطابقت دارد.

شما در دستگاه های پشتیبان، مانند دیسک یا نوار نوار، نسخه پشتیبان تهیه می کنید. شما می توانید از ابزار SQL Server برای پیکربندی نسخه های پشتیبان خود استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید نسخه‌های پشتیبان قدیمی را بازنویسی کنید، یا می‌توانید نسخه‌های پشتیبان جدیدی را به رسانه پشتیبان اضافه کنید.

هنگام پشتیبان گیری از پایگاه داده، بهترین روش ها را دنبال کنید:

از فایل های سرور نسخه پشتیبان تهیه کنید

همانطور که از تمام دارایی های ارزشمند سازمان خود محافظت می کنید، از داده های سیستم نسخه پشتیبان تهیه کرده و از آنها محافظت کنید.

انجام این روش هر شب ایده خوبی است.

  1. برای متوقف کردن Adobe Connect اقدامات زیر را انجام دهید:
    1. Start > Programs > Adobe Connect Server > Stop Adobe Connect Central Server را انتخاب کنید. 
    2. Start > Programs > Adobe Connect Server > Stop Adobe Connect Meeting Server را انتخاب کنید.
  2. یک نسخه پشتیبان از فهرست محتوا تهیه کنید.  مکان پیش فرض C:\Connect است.
  3. یک نسخه پشتیبان از فایل custom.ini تهیه کنید. مکان پیش فرض C:\Connect\ است.
  4. برای راه اندازی Adobe Connect اقدامات زیر را انجام دهید:
    1. Start > Programs > Adobe Connect Server > Start Adobe Connect Meeting Server را انتخاب کنید. 
    2. Start > Programs > Adobe Connect Server > Start Adobe Connect Central Server را انتخاب کنید.

از دیتابیس بک آپ بگیرید

برای پشتیبان گیری از هر نسخه از Microsoft SQL Server، می توانید از Microsoft SQL Server Management Studio یا پنجره Command Prompt استفاده کنید.

نسخه SQL Server که با Adobe Connect Server نصب می شود شامل SQL Server Management Studio نیست. با این حال، می توانید Microsoft SQL Server Management Studio Express را از مایکروسافت دانلود کنید.

از SQL Server Management Studio برای پشتیبان گیری از SQL Server استفاده کنید

توجه داشته باشید:

پایگاه داده را حذف نصب نکنید.

  1. SQL Server Management Studio را در Microsoft SQL Server باز کنید.
  2. در قسمت درختی پنجره Object Explorer، روی پایگاه داده (به طور پیش فرض با نام “breeze”) راست کلیک کرده و Tasks > Back Up را انتخاب کنید. توجه داشته باشید:برای دستورالعمل های کامل برای پشتیبان گیری و بازیابی پایگاه داده SQL Server، به سایت پشتیبانی مایکروسافت مراجعه کنید.

از پنجره Command Prompt برای پشتیبان گیری از SQL Server استفاده کنید

برای دسترسی به اطلاعات راهنما برای دستورات پایگاه داده، osql را تایپ کنید؟ در خط فرمان و Enter را فشار دهید .توجه داشته باشید:

پایگاه داده را حذف نصب نکنید.

  1. به سرور میزبان Adobe Connect Server وارد شوید.
  2. برای ذخیره فایل های پشتیبان پایگاه داده، یک پوشه ایجاد کنید. این مثال از پوشه C:\Connect_Database استفاده می کند.
  3. خط فرمان را باز کنید.
  4. در اعلان، به دایرکتوری که پایگاه داده را در آن نصب کرده اید تغییر دهید. به طور پیش فرض، دایرکتوری C:\Program Files\Microsoft SQL Server\130\Tools\Binn است.
  5. در اعلان، osql -E را وارد کنید تا وارد موتور پایگاه داده شوید و Enter را فشار دهید.
  6. دستور زیر را برای اجرای یک ابزار Microsoft SQL برای پشتیبان گیری از پایگاه داده Adobe Connect وارد کنید. نام پایگاه داده پیش فرض breeze است .BACKUP DATABASE database-name TO DISK = ‘C:\Connect_Database\database-name.bak’
  7. در اعلان، go را وارد کرده و Enter را فشار دهید. پنجره فرمان پیام هایی در مورد پشتیبان گیری نمایش می دهد.
  8. در اعلان، خروج را وارد کرده و Enter را فشار دهید.
  9. برای تأیید موفقیت آمیز بودن پشتیبان گیری، تأیید کنید که فایل breeze.bak در دایرکتوری C:\Connect_Database وجود دارد.
  10. برای راه اندازی مجدد پایگاه داده خود، از دسکتاپ ویندوز خود، Start > Control Panel > Administrative Tools > Services را انتخاب کنید. در پنجره Services، روی SQL Server (MSSQLSERVER) راست کلیک کرده و از منوی زمینه، Start را انتخاب کنید.

یک پاسخ

  1. Hi,

    My name is Jessica. Sorry to reach out like this on your contact form.

    I help US and Canadian businesses receive press about their business.

    Positive press builds trust and connection with your audience. If you’re not building press you’re leaving money on the table.

    We can have your business on Fox, NBC, Digital Journal, Yahoo, all the way up to Bloomberg within the week.

    This press can be shared on social media and also used to increase your organic rankings.

    Is this of interest to you?

    If so, I will send over a completely free of charge press release written about your business, and if you like it, we will distribute it for a fee.

    No catch.

    All you have to do is respond with YES.

    I hope you’re having an excellent day,
    Jessica Smith

    If I bugged you and you’d prefer to never hear from me again, please just let me know.

    602 West Hastings Street #814 Vancouver, BC V6B 1P2 Canada

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *